poniedziałek, 30 stycznia 2017

Joyful story - 7 Dots Studio




Witajcie!
Lubicie zimę? Ja tak - ale tylko taką mroźną, śnieżną i słoneczną.
I właśnie o takiej zimie będzie mój dzisiejszy wpis :-) A jak mróz, śnieg i słońce to też koniecznie narty :-)

Stworzyłam dla 7 Dots Studio scrapa ze swoim zdjęciem - wiem, że to niemożliwe, żeby mnie tu rozpoznać, ale musicie mi uwierzyć na słowo ;-)
Zdjęcie zrobiono rok temu w słonecznych, białych, cudownych włoskich Alpach. Widoki zaśnieżonych stoków są tam zapierające dech w piersiach!


Hello folks!
 Do You like winter? I do - but only this frosty, snowy and sunny.
And about such winter is my todays post :-) And when frost, snow and sun there must be skiing :-)
 

I've created for 7 Dots Studio layout with a picture of mine - I know, it is almost impossible to recognize me, but you have to trust me;-)
A picture taken last January in sunny, white, amazing italian Alps. The view of white slopes is breathtaking!






Do wykonania tej pracy użyłam materiałów z kolekcji Cotton Candy Dreams. Papier bazowy wygląda na tak mroźny i śnieżny, że wydał mi się idealny do zimowego scrapa.

To create this project I used Cotton Candy Dreams collection. The base paper is so frosty and snowy itself, that it seems ideal for wintery projects.


Użyłam: / I used:

7 Dots Studio
Cotton Candy Dreams - Brain Freeze
Cotton Candy Dreams - Sugar Haze
Cotton Candy Dreams - Pucker Up
Cotton Candy Dreams - Tags 12x12
Cotton Candy Dreams - Element Stickers 6x12
Cotton Candy Dreams - Die-cut Elements 6x12
Cotton Candy Dreams - Hex Stencil
Cotton Candy Dreams - Words Stickers
Cotton Candy Dreams - Chipboards
Thoughts Keeper - Clear Stamps

UmWow Studio
Teal Blooms Flair






Brak komentarzy: