poniedziałek, 16 stycznia 2017

True love - Words & Paintery January 2017 challenge





Dzień dobry kochani!
Jest to mój pierwszy post w nowym roku! Stało się tak z powodu problemów zdrowotnych, z którymi się borykałam od Świąt, ale na szczęście wszystko powoli wraca do normy a ja do tworzenia i publikowania :-)

Hello lovelies!
This is my first post this year! I've had some health problems lately, but now things are going better. My health goes back to normal and I'm back to create and publish :-)


Dziś mam dla Was scrapa ze zdjęciem mojego męża z Bornholmu. Scrapa kolorowego, letniego, optymistycznego. W sam raz na początek roku :-)

Today I have a layout for you. With a picture of my husband taken on Bornholm last summer. This layout is colorful, summery, optymistic. Ideal for the starting of new year :-)


Layout jest wykonany z najnowszej kolekcji 7 Dots Studio - Cotton Candy Dreams.

This layout is made of the newest collection from 7 Dots Studio - Cotton Candy Dreams.







Ta praca jest moją inspiracją na styczniowe wyzwanie Words & Paintery. Mimo, iż kocham białą, śnieżną zimę, miło było sięgnąć po zdecydowane, soczyste kolory w samym środku stycznia :-)

This project is my inspiration for January challenge at Words & Paintery. Although I love white, snowy winter, it was nice to take some jucy colors in the middle of January :-) 



Czekamy na Wasze projekty do 15 lutego (CET+1)

Deadline to upload is February 15 (CET +1)

The Sponsor




Brak komentarzy: