piątek, 24 lutego 2017

Kwiatowy komplet - Studio Forty





Dzień dobry kochani!
Dziś Was zaskoczę kwiatowym kompletem - kartką z pudełkiem - wykonanym bez użycia papieru scrapowego.
Jest za to na nim mnóstwo kwiatowych stempli :-)

Hello lovelies!
Today I'm going to surprise you with a floral set - a card with a box - made without any scrapbboking paper.
But there's a lot of floral stamps on it :-)


Kartkę wykonałam dla Studio Forty.

I made this card for Studio Forty.



Biały papier pokolorowałam pudrami Magicals a potem nastemplowałam na nim kwiaty i liście i wycięłam je nożyczkami. Ułożyłam z nich kompozycje i nakleiłam na biały arkusz, który przykleiłam do bazy kartki i pudełka. Dodałam kilka cekinów, czarną kreskę i stempel xoxo na pudełku, a na koniec delikatnie pochlapałam srebrnym tuszem.

The white sheet of paper I coloured with Magicals and then I stamped some floral stamps on it and I cut it. I made the compositions and stick them on white paper. I added some sequins, black lines and xoxo stamp on the box. Finally - I splashed a little silver ink.



Użyłam: / I used:
Studio Forty


Chyba tęsknię już za wiosną ;-)

I think I miss Spring already ;-)




2 komentarze:

Peninia pisze...

Ale pięknie.... jakie kolory! Cudo!

wiosanka pisze...

Dziękuje kochana!
Wiosny mi już potrzeba ;-)