piątek, 14 kwietnia 2017

Kartki Wielkanocne - Studio Forty




Dzień dobry!
Aby odczarować szarość za oknem i mało optymistyczne prognozy pogody na Święta mam dziś dla Was kolorowe kartki świąteczne.
Wykonałam je dla Studio Forty z użyciem kwiatowych stempelków.

Hello!
To let go of the gray outside and not very optimistic weather forecasts on Easter, I have colorful Easter cards for you today.
I've created them with floral stamps from Studio Forty.

Poeksperymentowałam - bardzo delikatnie - z kolorowaniem stempli kredkami akwarelowymi, do ozdoby kartek użyłam też tradycyjnych kwiatków. To takie troszkę inne tworzenie niż to, do którego przywykłam ;-)

I've made some delicate experiments with watercolor crayons, I also used some traditional flowers for decorating. It's a little different creating than I used to ;-)









Wesołych Świąt!

Happy Easter!


Użyłam: / I used:
Studio Forty






Brak komentarzy: