czwartek, 31 sierpnia 2017

Stretch your imagination - Mixed Media & Art





Dzień dobry kochani!
Dziś mam dla Was inspirację dla Mixed Media & Art,
layout na drewnie.
Wykonałam go na nasze fantastyczne
sierpniowe wyzwanie.


Hello everybody!
Today I have for you an inspiration for Mixed Media & Art,
layout on wooden base.
I made it on our fantastic
August challenge.



Inspiracja dla mnie była i mapka i temat lasu i cudny zielony kolor.
Czy ja już wspominałam, że zielony to jeden z moich ukochanych kolorów?

I was inspired by our sketch, the forest theme and wonderful green color.
Have I mentioned yet that green is one of my beloved colors?




Kilka zbliżeń: / There are some details:









Materiały: / Supplies:

7 Dots Studio
Dreamscapes, Hazy Days

Lindy's Gang
Magicals

Fannabair
Texture paste - Gold Crackle

Artistiko
baza / base




Brak komentarzy: