czwartek, 7 września 2017

Joyful tags - 7 Dots Studio

Dzień dobry kochani!
Na dziś mam dla Was tutorial, który już jakiś czas temu przygotowałam dla 7 Dots Studio. Jest to proces tworzenia lekko bałaganiarskich, delikatnie mixed mediowych, wesołych tagów.
Do ich wykonania użyłam jednej z najnowszych kolekcji - cudownej "Hazy Days". Uwielbiam jej bałaganiarski styl!

Hello lovelies!
For today I have the tutorial that I've prepared some time ago for 7 Dots Studio. It's the creative process of making a little messy, delicate mixed-media, joyful tags. To make them I used one of our newest collections – wonderful “Hazy Days”. I love its messy look!


A oto sposób, w jaki je stworzyłam: / And here’s the way I’ve created them:


W pierwszej kolejności wybrałam materiały, których użyję.

In the first step I chose the products and materials I’ll use.

Później wycięłam bazy i pierwsze warstwy. Wybrałam też sobie małe tagi z kolekcji Hazy Days do późniejszej dekoracji.

Then I cut the tags bases and the first layers. I also chose the small tags from Hazy Days collection to decorate my projects.

Następnie przygotowałam ozdoby - tekturki, elementy papierowe, badziki, oraz ułożyłam wstępne kompozycje na bazach tagowych.

Next I prepared the embellishments I’ll use – chipboards, paper elements, die-cuts, flairs and I created an initial composition on the tag bases.

W kroku drugim użyłam maski i odbiłam tuszem wzory na pierwszej warstwie tagów.

In the second step I used the stencil and I made distress ink patterns on the first layer of my tags.

Później postemplowałam tu i tam na tej samej warstwie.

Then I made some random stamping on the same layer.

Tekturki pokolorowałam na żółto.

I coloured the chipboards with yellow ink.

I poskładałam wszystkie elementy razem.

And I started to stick all elements together with the first layer of the tags.

Posypałam kuleczkami.

I added some art stones.

I wszystkie te czynności powtórzyłam przy drugim tagu.

And I made all that work also with the second tag.

W kroku trzecim zabrałam się za dodawanie kolorów. Użyłam do tego kolorowych pudrów.

In the third step I coloured my projects. I used some colour powders.

Przykleiłam też cekiny, małe naklejki, elementy papierowe, kawałki wstążeczki i badziki.

Next I sticked some sequins, small stickers, paper elements, ribbons and flairs.

I spryskałam tagi czarnym oraz złotym tuszem.

And then I splashed my tags with black and gold inks.

A na koniec na każdym tagu przykleiłam naklejkę z sentencją. I gotowe.

Finally I sticked the words stickers on each tag and my project is ready.

A tu kilka zbliżeń gotowych tagów:

Here are a few pictures of finished tags:

Użyłam: / I used:
7 Dots Studio

UmWowStudio
Hazy Days – Click Click Flair

Lindy's Gang
Magicals



4 komentarze:

Cytrulina pisze...

Cudne tagi! Super kursik! Pięknie inspirujesz!

Anonimowy pisze...

Aniu,
piekne rzeczy robisz...jak zwykle zresztą ;-)
pozdrawiam
ivonesca

Torsa Saha pisze...

These are so beautiful!!! Thanks for the tutorial 💖

kajka pisze...

Piękne i bardzo się cieszę, że pokazałaś jak zrobić coś takiego. pozdrowienia